Nagłówek Fundusze Europejskie dla Małopolski, Flaga Polski Rzeczpospolita Polska, Dofinansowane przez Unię Europejską, logo Małopolska
Baner: skaner 3D, elektronika, programowanie, długopisy 3D, dron, My Buddy 280, Arduino, gogle VR, Qoopers

Oferta zajęć

Programy zajęć mogą być modyfikowane względem poziomu uczestników!

Przedszkola (4–6 lat)

🖨 Magiczna drukarka 3D – bajka o maszynie, która drukuje zabawki

🧪 Magiczna chemia – kolorowe reakcje, bąbelki i piana

🧩 Tworzymy własne klocki i zwierzątka – zabawa z modelami 3D

Klasy 1–3 szkoły podstawowej

🧪 Mały chemik – piany, gazy i polimery w akcji

🔬 Kolorowe laboratorium – mikroskop i sensoryczne doświadczenia

🧩 Kreatywna konstrukcja – własne mini-projekty 3D

🖨 Magiczna drukarka 3D – pokaz i tworzenie kolorowych kształtów

Klasy 4–8 szkoły podstawowej

🤖 Roboty w akcji – budowanie i programowanie LEGO® SPIKE

💻 Zaprogramuj robota! – pierwsze kroki w programowaniu

🖨 Od pomysłu do prototypu – projektowanie i druk 3D

🧪 Chemia w działaniu – sublimacja, reakcje kwas–zasada, polimery

🥽 VR/AR w nauce – wirtualne laboratoria i symulacje edukacyjne

Szkoły średnie (liceum/technikum)

🖥 Projektowanie i prototypowanie 3D – od idei do modelu

🎨 STEAM w praktyce – łączenie sztuki, nauki i technologii

🧪 Chemia w praktyce – obliczenia, pH, kinetyka reakcji

🔬 Mikroświat w powiększeniu – mikroskop i kamera 360°

🌍 Druk 3D a ekologia – zrównoważony rozwój i technologie przyszłości

🥽 VR w edukacji i zawodach przyszłości – własne treści VR/AR i symulacje

Studenci

🖊 Zaawansowane modelowanie 3D – Onshape, Fusion 360

🚀 Od pomysłu do produktu – prototypy, testy, wdrożenia

🎨 Projekt interdyscyplinarny STEAM – od idei do wdrożenia

⚡ Robotyka i automatyzacja

🥽 VR/AR w nauce i przemyśle – wirtualne laboratoria, symulacje

🌱 Upcykling technologiczny – projektowanie w duchu zero waste

Nauczyciele

🖨 Druk 3D w dydaktyce – własne pomoce naukowe

🤖 Podstawy robotyki edukacyjnej – LEGO® SPIKE i programowanie

🥽 Nowe technologie w edukacji – VR/AR

🧠 STEAM w praktyce – integracja przedmiotów ścisłych i artystycznych

🛠️ FabLab w szkole – tworzenie przestrzeni twórczej

Osoby bezrobotne i bierne zawodowo

🖨 Druk 3D i prototypowanie – kompetencje przyszłości

📐 Podstawy CAD i modelowania 3D

⚙️ Nowe technologie w praktyce – VR, AR, robotyka, automatyka

🌱 Upcykling i eko-projektowanie 

🔌 Kompetencje cyfrowe i kreatywne w FabLabie

Przewijanie do góry