Oferta zajęć
Programy zajęć mogą być modyfikowane względem poziomu uczestników!
Przedszkola (4–6 lat)
🖨 Magiczna drukarka 3D – bajka o maszynie, która drukuje zabawki
🧪 Magiczna chemia – kolorowe reakcje, bąbelki i piana
🧩 Tworzymy własne klocki i zwierzątka – zabawa z modelami 3D
Klasy 1–3 szkoły podstawowej
🧪 Mały chemik – piany, gazy i polimery w akcji
🔬 Kolorowe laboratorium – mikroskop i sensoryczne doświadczenia
🧩 Kreatywna konstrukcja – własne mini-projekty 3D
🖨 Magiczna drukarka 3D – pokaz i tworzenie kolorowych kształtów
Klasy 4–8 szkoły podstawowej
🤖 Roboty w akcji – budowanie i programowanie LEGO® SPIKE
💻 Zaprogramuj robota! – pierwsze kroki w programowaniu
🖨 Od pomysłu do prototypu – projektowanie i druk 3D
🧪 Chemia w działaniu – sublimacja, reakcje kwas–zasada, polimery
🥽 VR/AR w nauce – wirtualne laboratoria i symulacje edukacyjne
Szkoły średnie (liceum/technikum)
🖥 Projektowanie i prototypowanie 3D – od idei do modelu
🎨 STEAM w praktyce – łączenie sztuki, nauki i technologii
🧪 Chemia w praktyce – obliczenia, pH, kinetyka reakcji
🔬 Mikroświat w powiększeniu – mikroskop i kamera 360°
🌍 Druk 3D a ekologia – zrównoważony rozwój i technologie przyszłości
🥽 VR w edukacji i zawodach przyszłości – własne treści VR/AR i symulacje
Studenci
🖊 Zaawansowane modelowanie 3D – Onshape, Fusion 360
🚀 Od pomysłu do produktu – prototypy, testy, wdrożenia
🎨 Projekt interdyscyplinarny STEAM – od idei do wdrożenia
⚡ Robotyka i automatyzacja
🥽 VR/AR w nauce i przemyśle – wirtualne laboratoria, symulacje
🌱 Upcykling technologiczny – projektowanie w duchu zero waste
Nauczyciele
🖨 Druk 3D w dydaktyce – własne pomoce naukowe
🤖 Podstawy robotyki edukacyjnej – LEGO® SPIKE i programowanie
🥽 Nowe technologie w edukacji – VR/AR
🧠 STEAM w praktyce – integracja przedmiotów ścisłych i artystycznych
🛠️ FabLab w szkole – tworzenie przestrzeni twórczej
Osoby bezrobotne i bierne zawodowo
🖨 Druk 3D i prototypowanie – kompetencje przyszłości
📐 Podstawy CAD i modelowania 3D
⚙️ Nowe technologie w praktyce – VR, AR, robotyka, automatyka
🌱 Upcykling i eko-projektowanie
🔌 Kompetencje cyfrowe i kreatywne w FabLabie